Városlista

2021. Július 17. 12:08, szombat | Bulvár
Forrás: infovárosok

Végre itt a nyár! Balatonfüreden vakációzott a Cozombolis házaspár

Eljött a nyár, amit minden kikapcsolódásra vágyó ember már nagyon várt, amikor végre lehetőség van kiszakadni a stresszes munkából és fejest ugrani a szabadságba.

A Cozombolis házaspár is úgy döntött, hogy ideje egy kis kikapcsolódásnak és a hétvégét a balatonfüredi Akadémia Hotel****-ben aktív pihenéssel töltötte. Rövid vakációjuk alatt igénybe vették a szálloda szolgáltatásait, megkóstolták az étterem ételkülönlegességeit, sőt mi több, futballoztak, szaunáztak, úsztak, és kerékpárnyeregbe is pattantak.

,,Eljöttünk a csodálatos Balatonfüredre drága feleségemmel, azon belül is a fantasztikus Akadémia Sporthotelt látogattuk meg. Ahol lehetőséget kaptunk letesztelni a szállodát. Tudni kell egyébként, hogy mivel kicsi lányunk van sok szabadidőnk egymásra nem igazán jut, nagyon örültünk ennek a felkérésnek.”
,,Mivel nagyon szeretjük a jó kávékat, rögtön le is teszteltük a szállodát, hogy milyen a kínálat egy csodálatos latte-t kaptunk, amit el is fogyasztottunk a szálloda lobbyjában. Mindenekelőtt… …egy welcome drinkkel kedveskedtek nekünk, két nagyon finom pezsgőt fogyasztottunk el.”

,,A recepción minden fontos információt megkaptunk a szállodáról, hol van a fürdő, hol vannak a szobák és milyen fakultatív programok vannak.”

,,Az első utunk a fantasztikus tetőteraszra vezetett, ahol csodálatos a panoráma a Balatonra, nagyon élveztük mivel mi egyébként sportkedvelők vagyunk,… …ezért a Prémium Médiaválogatott szerelését kaptuk magunkra mivel mi rendszeresen együtt futballozunk.”

,,A szálloda szolgáltatásai közé tartozik a kerékpár bérlés, mi éltünk is ezzel a lehetőséggel, nyeregbe pattantunk és tekertünk is a környéken. Természetesen megnéztük a híres balatonfüredi partot.”

,,Meglátogattuk a szálloda éttermét, ahol egy nagyon finom ebédet fogyasztottunk el, annyit tudni kell a feleségem glutén -és laktóz érzékeny, de a szakácsok ezt is megoldották.”

,,A délutáni szieszta után meglátogattuk az uszodát, ami a hoteltől két három lépésnyire található. Kipróbáltuk a finn szaunát, gőzfürdőt, infra szaunát és természetesen a pezsgőfürdőt is. Utána pedig a nagymedencében volt egy kis életmentés, de hát az nekem annyira nem esett nehezemre, majdnem sikerült a feleségemet megmentenem.”

,,Összességében az Akadémia Sporthotel egy nagyszerű hely, biztos, hogy fogunk még jönni. Baromi jó hangulata van, nagyon felszabadultam éreztem magam, az ételek fantasztikusak voltak, a szobák tökéletesek. Nagyon jól éreztük magunkat, most igaz, hogy kettesben jöttem a feleségemmel, ami nagyon, nagyon jó, viszont legközelebb a családot is elhozzuk. Mindenkinek csak ajánlani tudom.”
Cozombolis Leonidász Péter zenész így foglalta össze a hotelben tett látogatását, ahol fantasztikusan érezte magát gyönyörű feleségével, Grétával, és ahová hamarosan visszatérnek, de már nem kettesben, hanem a kis családjukkal együtt.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 25. 06:00, csütörtök | Bulvár

Elszabadult katonalovak okoztak sérüléseket és károkat Londonban

Elszabadult katonalovak okoztak személyi sérüléseket és jelentős anyagi károkat szerdán London belvárosában. Három sérült katonát és egy civilt kórházba kellett szállítani.

2024. Április 23. 06:43, kedd | Bulvár

A szicíliai maffiavezér álnéven udvarolt nőknek a közösségi oldalakon

Agglegény orvosként regisztrálta magát, és nőkkel keresett kapcsolatot a legnagyobb közösségi oldalakon Mattia Messina Denaro, a Cosa Nostra szicíliai maffiaszervezet volt vezetője - hozták nyilvánosságra a hatóságok hétfőn.

2024. Április 21. 11:26, vasárnap | Bulvár

Médiakutató: korszakalkotó a Delta mesterséges intelligenciával alkotott műsorvezetőjének megjelenése

Korszakalkotónak nevezte a köztelevízió Delta című műsora mesterséges intelligenciával alkotott szereplőjének felbukkanását Szűts Zoltán médiakutató az M1 aktuális csatorna Ma reggel című műsorában vasárnap.

2024. Április 20. 09:47, szombat | Bulvár

Kizuhant egy hároméves kisgyermek egy emeletes ház ablakából Csepelen

Kizuhant egy hároméves kisgyermek egy emeletes ház ablakából a főváros XXI. kerületében, Csepelen, a Kossuth Lajos utcában pénteken. A gyermeket a mentők kórházba vitték.