Hírek
2013. Október 01. 05:25, kedd |
Helyi
Forrás: MTI
Rekordszámban csatlakoztak a Bringázz a Munkába! őszi kampányához

Rekordszámban, összesen ötezren csatlakoztak már a Bringázz a Munkába! (Bam!) nevű munkahelyi és iskolai kerékpározást népszerűsítő kampányhoz.
A Magyar Kerékpárosklub tájékoztatása szerint a Bam! szeptember 23-a óta tartó őszi fordulójában a résztvevők eddig összesen 264 540 kilométert tettek meg a munkahelyre vagy iskolába menet. A kampány következő eseménye az október harmadikán országosan megrendezendő bringás reggeli lesz. A szervezők videopályázatot is hirdettek, amelyre Bringázás a munkába és Bringázás az iskoládba munkacímeken várják a videókat. Emellett idén is várják a jelentkezéseket Az én bringás történetem című felhívásra.
A Magyar Kerékpárosklub a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium partnereként 12. alkalommal szervezi meg kampányát, amelynek célja, hogy minél több embert kerékpározásra bírjon, valamint a munkahelyeket és az iskolákat a biciklis közlekedés támogatására buzdítsa. A tavalyi Bam! összesen mintegy nyolcezer kerékpározót mozgatott meg.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 18. 09:59, szerda | PR
Új korszak az innovációban?
a magyar cégek több mint kétötöde alkalmaz mesterséges intelligenciát
2025. Június 18. 07:15, szerda | Bulvár
Cseh László is vízbe ugrik szombaton a harmadik MOL Campus Öbölúszáson
Szombaton harmadik alkalommal rendezik meg a MOL Campus Öbölúszást, amelyen több mint 1600-an ugranak vízbe.
2025. Június 18. 07:14, szerda | Belföld
Parajd - Az SZTE mérései szerint határérték alatti volt a Maros és a Tisza sókoncentrációja a hétvégén
A Szegedi Tudományegyetem (SZTE) szakembereinek mérései szerint a hazai határérték alatti volt a víz sókoncentrációja a Maros magyarországi és a Tisza szegedi szakaszán a hétvégén
2025. Június 18. 07:12, szerda | Életmód
Groupama Biztosító-OTP Bank: a magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra
A magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra a Groupama Biztosító és az OTP Bank megbízásából ezer fő megkérdezésével készült országos reprezentatív kutatás szerint.